Care sunt taxele de livrare pentru comenzile efectuate ?
Pagina web www.balloons.ro calculeaza automat taxele de livrare care vor fi afisate la finalizarea comenzii.
Ce metode de plată sunt acceptate în magazinul online?
Pentru moment sunt acceptate : plata ramburs (plata se va face la primirea coletului) sau prin transfer bancar ( veti primi factura pe adresa de email introdusa).
Care este termenul de expediere a comenzii ?
In principiu, comezile sunt expediate in aceeasi zi daca comanda este efectuata pana la ora 15.oo sau a doua zi daca comanda este efectuata dupa aceasta ora.
In cat timp voi primi comanda ?
Timpul de tranzit pentru expedierile efectuate cu Fan Courier sunt de 24-48 ore, iar pentru expedierile efectuate cu Posta Romana de 3-5 zile.
Cum pot urmări statusul comenzii efectuate ?
După ce vă conectați in contul dvs, starea istoricului de achiziție poate fi găsit sub comanda Istoric. În cazul comenzilor expediate prin intermediul Fan Courier, un număr de urmărire va fi dat după predarea coletului catre curier.
Cât de sigure sunt cumpărăturile în magazinul online? Sunt protejate datele mele?
Magazinul online www.balloons.ro foloseste tehnologii moderne iar datele dvs.sunt protejate si nu fac obiectul instrainarii catre terti.
Ce anume se întâmplă după efectuarea comenzii?
Dupa efectuarea comenzii veti primi un mail cu o copie a ceea ce ati comandat iar noi vom purcede la pregatirea si expedierea comenzii dvs.
Pentru comanda efectuata primesc factura ?
Toate comenzile sunt insotite de factura si certificat de garantie (pentru produsele electrice).
Ce se întâmplă în cazul în care comanda este nesatisfăcătoare, produsele sunt greșite sau lipsă?
Luăm aceste chestiuni foarte serios și vom privi cazurile individual si temeinic. Orice probă care se încadrează în categoriile de mai jos, nu ar trebui să fie aruncată înainte de a ne trimite pe email o fotografie ca dovadă (fotografia produsului afectat), numarul comenzii si al documentului de transport la adresa shop@balloons.ro (dacă este cazul).Ne pare rău să vă informăm că nu se vor acorda rambursări pentru comenzi care se încadrează în categoriile de mai jos.1. În cazul în care produsule pe care le-ați primit sunt nesatisfăcătoare în nici un fel, vom cere ca dovadă o fotografie a probei și numarul comenzii. De asemena vi se poate cere să ne trimiteti înapoi produsele care vor fi analizate si revizuite. In funcție de disponibilitate va vom retrimite produsele. In caz contrar vi se va returna suma conform Termenilor si conditiilor acceptate la efectuarea comenzii.Costurile poștale vor fi creditate înapoi în contul dvs. după ce primim produsele returnate.2. În cazul în care primiți un produs defect, vom avea nevoie de dovezi. O fotografie clară a eșantionului pentru examinare atentă și revizuire.Vom lua o decizie cu privire la retrimiterea produsului catre dvs.f ara nici un cost, în funcție de disponibilitate. Produsul defect ne va fi rambursat pe cheltuiala noastră.3. În cazul în care ați primit produs/produse greșit, vom cere ca dovadă o fotografie a eșantionului trimis în mod greșit, numarul comenzii si al documentului de transport. După analiza si revizuire, vom re-trimite produsul corect la dvs.fără nici un cost, sub rezerva disponibilitătii.4. În cazul în care ați primit comanda cu un produs lipsă, vă vom cere să ne trimiteti un e-mail cu dovada clară, o fotografie, numarul comenzii si al documentului de transport la adresa shop@balloons.ro. După care, vă rugăm să ne dati un apel la numarul de telefon 0722.851.898 și Serviciul pentru clienți va discuta cu dvs.pentru a afla mai multe informații.Vom lua o decizie cu privire la trimiterea produsului catre dvs.fara nici un cost, în funcție de disponibilitate, pe cheltuiala noastră. .